• Levering met DPD Home € 4,90
  • Gratis verzending boven de € 60
  • Betaal achteraf met Klarna

Retourinformatie

Als u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht om uw gehele bestelling of een deel daarvan te retourneren, kunt u dit doen binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. U registreert eenvoudig uw retour in ons retourportaal en geeft aan welke artikelen u wilt retourneren. U dient uw ordernummer in te voeren, dit vindt u op de orderbevestiging in de e-mail die u bij uw bestelling heeft ontvangen. Nadat u uw gegevens heeft ingevuld, ontvangt u een e-mail met een verzendetiket dat u zelf kunt uitprinten en op uw pakket plakt. U krijgt ook een kaart te zien met de dichtstbijzijnde afgiftepunten. Uw retourzending wordt verzonden met DPD en is volledig traceerbaar.

Klik hier om naar het retourportaal te gaan

Algemene voorwaarden voor het gebruik van het retourportaal

De kosten voor de retourzending bedragen € 6,90, wat overeenkomt met onze kosten voor verzending en verwerking. Dit bedrag wordt afgetrokken van het bedrag dat u terugkrijgt zodra uw retour door ons magazijn is verwerkt. Normaal gesproken binnen 7-14 dagen.

Deze items kunt u niet retourneren:

  1. Artikelen waarvan de verpakking zodanig is geopend dat het product niet opnieuw kan worden verkocht. U heeft het recht het product te inspecteren, maar als het geretourneerd wordt, moet het ongebruikt zijn.
  2. Artikelen waarvan de verzegeling of verzegelingstape is verbroken, zoals helium dat niet opnieuw kan worden verkocht, en geopende LEGO-bouwpakketten.
  3. Pruiken en ondergoed.

Als u een artikel retourneert dat niet wordt geaccepteerd, zullen wij u daarvan op de hoogte stellen. Als u het artikel terug wilt ontvangen, dient u zelf de verzendkosten te betalen. Restituties worden uitgevoerd via Klarna. Als u vragen heeft over uw restitutie, kunt u rechtstreeks contact opnemen met Klarna. Als u ervoor heeft gekozen om op factuur te kopen, kunt u contact opnemen met Klarna zodat zij uw factuur pauzeren totdat uw retourzending is verwerkt.

FAQ

Vraag: Biedt u gratis retourzendingen aan?
Antwoord: Wij bieden geen gratis retourzendingen aan. Ons doel is om retourzendingen en de impact op het milieu in het algemeen te verminderen. De kosten voor het retourneren van een artikel volgens het herroepingsrecht zijn voor rekening van de consument.

Vraag: Kan ik mijn retourzending op een andere manier verzenden dan via uw retourportaal?
Antwoord: Nee.

Vraag: Waarom zou ik het retourportaal gebruiken?
Antwoord: Wanneer u uw retourzending via dit portaal verzendt, is uw retourzending volledig traceerbaar en komt deze direct bij onze retourafdeling aan, wat de verwerking versnelt.